Особливості організації роботи з формування природничо-екологічної обізнаності дітей дошкільного віку |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧО-ЕКОЛОГІЧНОЇ ОБІЗНАНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Проблема формування природничо-екологічної обізнаності дітей дошкільного віку в наукових джерелах 1.2. Методика організації роботи з формування природничо-екологічної обізнаності дошкільників Висновки до першого розділу РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ ПРИРОДНИЧО-ЕКОЛОГІЧНОЇ ОБІЗНАНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ 2.1. Вивчення стану досліджуваної проблеми у практиці сучасних закладів дошкільної освіти 2.2. Впровадження методики формування природничо-екологічної обізнаності дітей дошкільного віку 2.3. Результати формувального експерименту: порівняльний аналіз Висновки до другого розділу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 52 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |