Організація та проведення самопідготовки в режимі групи продовженого дня |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. САМОПІДГОТОВКА В ГПД ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 1.1. Наукові підходи до проблеми організації домашніх завдань в освітньому процесі початкової школи 1.2. Значення самопідготовки в режимі роботи ГПД РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ САМОПІДГОТОВКИ В РЕЖИМІ ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ 2.1. Етапи проведення самопідготовки 2.2. Вимоги до організації та проведення самопідготовки 2.3. Індивідуальна робота з учнями під час виконання домашніх завдань 2.4. Нетрадиційні форми проведення самопідготовки 2.5. Роль вихователя в ефективній організації самопідготовки школярів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 49 Курсові роботи з Організації роботи вихователя групи продовженого дня |
< Попередня | Наступна > |
---|