Теорія, практика, досвід інтерактивних технологій навчання |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 1.1. Сутність інтерактивних технологій у різноманітних наукових підходах 1.2. Характеристика інтерактивних технологій у процесі навчання математики Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ 2.1. Умови ефективної організації інтерактивного навчання 2.2. Класифікація інтерактивних методів навчання математики в школі 2.3. Структура уроків із застосуванням інтерактивних технологій 2.4. Оцінювання діяльності учнів на інтерактивному уроці Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ПРОБЛЕМИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ 3.1. Дослідження рівня розвитку математичної компетентності учнів 3.2. Методика формування математичної компетентності учнів засобами інтерактивних технологій 3.3. Результати формувального експерименту: порівняльний аналіз Висновки до розділу 3 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 98 Дипломні роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |