Арт-терапія як засіб корекції тривожності у дітей молодшого шкільного віку |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТРИВОЖНОСТІ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 1.1. Психологічний аналіз поняття тривожності особистості: її суть та природа 1.2. Психологічні особливості тривожності молодшого школяра: змістовні характеристики, чинники, особливості прояву РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТРИВОЖНОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА 2.1. Організація та проведення дослідження особливостей прояву тривожності у молодшому шкільному віці 2.2. Аналіз результатів дослідження особливостей тривожності у молодших школярів РОЗДІЛ 3. ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЗАСТОСУВАННЯ ЗАСОБІВ АРТ-ТЕРАПІЇ В ПРАКТИЦІ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ТРИВОЖНІСТЮ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 3.1. Програма психологічної корекції тривожності молодших школярів засобами арт-терапії 3.2. Методичні рекомендації щодо проведення психокорекційної роботи з дітьми молодшого шкільного віку з подолання тривожності засобами арт-терапії ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 84 Дипломні роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі дипломні роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість дипломних робіт, що викладені на сайті - 1000 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |