Ефективні умови засвоєння орфографії на початковому етапі навчання |
Зміст Вступ Розділ І. Загальне визначення письма, як вид мовленнєвої діяльності 1.1. Загальне визначення письма 1.2. Лінгвопсихологічні особливості письма Розділ ІІ. Методика навчання письма в букварний період 2.1. Ефективні умови засвоєння орфографії на початковому етапі навчання 2.2. Формування навичок правильного написання букв 2.3. Формування мовленнєвого поняття про текст у дітей шестилітнього віку Розділ ІІІ. Проблеми у засвоєнні графічних навичок письма першокласниками та шляхи подолання Висновки Список використаної літератури Загальна кількість сторінок - 40 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|