Порівняльна характеристика методичних музично-педагогічних систем (концепцій) та їх впровадження в сучасну шкільну практику |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. МУЗИКА ЯК ВИД МИСТЕЦТВА, ЇЇ ВИХОВНА ТА ПІЗНАВАЛЬНА ФУНКЦІЇ 1.1. Багатофункціональність музичного мистецтва та його роль у всебічному розвитку особистості 1.2. Значення врахування досвіду провідних педагогів-музикантів у сучасній музично-педагогічній практиці РОЗДІЛ 2. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МЕТОДИЧНИХ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНИХ КОНЦЕПЦІЙ Е.ЖАК-ДАЛЬКРОЗА, К.ОРФА, З.КОДАЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ПРОВАДЖЕННЯ В ШКІЛЬНУ ПРАКТИКУ 2.1. Музично-педагогічні концепції Е.Жак-Долькроза та К.Орфа в контексті соціокультурних трансформацій Німеччини в першій половині ХХ століття 2.2. Музично-педагогічна концепція З.Кодая, що сприяла вдосконаленню системи музичного виховання Угорщини 2.3. Реалізація процесу музичного виховання з використанням інноваційних концепцій Е.Жак-Далькроза, К.Орфа, З.Кодая ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 48 Курсові роботи з Методики викладання музичного мистецтва |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |