Вокально-хорові навички та методика їх розвитку у молодших школярів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ВОКАЛЬНИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Проблема формування вокально-хорових навичок у різноманітних наукових підходах 1.2. Психолого-педагогічні особливості вокального розвитку учнів молодшого шкільного віку РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ ВОКАЛЬНО-ХОРОВИХ НАВИЧОК У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 2.1. Формування навичок співацького інтонування в учнів на основі координації слуху і голосу 2.1.1. Інтонація як методологічна основа співацького навчання і виховання 2.1.2. Особливості формування вокально-інтонаційних навичок у школярів 2.1.3. Розвиток координації слуху і голосу як важливий елемент музичного розвитку особистості 2.2. Використання техніки формування резонансного співу як захисного механізму на рівні гортані ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 54 Курсові роботи з Методики викладання музичного мистецтва |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |