top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Формування навички читання в період навчання грамоти (2)

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

1.1. Наукові підходи до проблеми сутності читацької діяльності в початковій школі

1.2. Закономірності формування читацьких умінь у учнів молодшого шкільного віку

РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЧИТАННЯ В ПЕРІОД НАВЧАННЯ ГРАМОТИ

2.1. Психолого-педагогічні умови формування читацьких умінь учнів молодшого шкільного віку

2.2. Особливості формування навичок читання в період навчання грамоти

РОЗДІЛ ІІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З РОЗВИТКУ ЧИТАЦЬКИХ УМІНЬ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

3.1. Стан сформованості читацьких умінь молодших школярів

3.2. Методична система формування читацьких умінь учнів

3.3. Результати формувального експерименту: порівняльний аналіз

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 53

Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025