Формування навички читання в період навчання грамоти (2) |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Наукові підходи до проблеми сутності читацької діяльності в початковій школі 1.2. Закономірності формування читацьких умінь у учнів молодшого шкільного віку РОЗДІЛ ІІ. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ЧИТАННЯ В ПЕРІОД НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 2.1. Психолого-педагогічні умови формування читацьких умінь учнів молодшого шкільного віку 2.2. Особливості формування навичок читання в період навчання грамоти РОЗДІЛ ІІІ. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З РОЗВИТКУ ЧИТАЦЬКИХ УМІНЬ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 3.1. Стан сформованості читацьких умінь молодших школярів 3.2. Методична система формування читацьких умінь учнів 3.3. Результати формувального експерименту: порівняльний аналіз ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 53 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|