Скоромовки як засіб розвитку літературно-творчої діяльності молодших школярів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА 1.1. Сутність природи творчості у різноманітних наукових підходах 1.2. Психолого-педагогічні умови розвитку навчально-творчих умінь і досвіду творчої діяльності учнів РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СКОРОМОВОК ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ЛІТЕРАТУРНО-ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 2.1. Удосконалення техніки читання засобами використання скоромовок 2.2. Методика використання скоромовок на різних етапах уроку як ефективна умова літературно-творчого розвитку учнів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 42 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|