Нетрадиційні форми навчання рідної мови молодших школярів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. НЕСТАНДАРТНИЙ УРОК В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ІННОВАЦІЯ 1.1. Зміст поняття “нестандартний урок”, сучасні підходи до класифікації нестандартних уроків 1.2. Структура, мета, завдання, типи нетрадиційних уроків РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ УРОКІВ З РІДНОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 2.1. Нестандартні форми організації навчання рідної мови, особливості їх моделювання та проведення 2.2. Доцільність упровадження нестандартних уроків з метою забезпечення словоцентричного підходу до мовної освіти й мовленнєвого розвитку дітей ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 59 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|