Методика проведення звукового та звуко-буквеного аналізу на уроках української мови в початкових класах |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В ПЕРІОД НАВЧАННЯ ГРАМОТИ 1.1. Проблема розвитку мовлення молодших школярів у різноманітних наукових підходах 1.2. Навчання грамоти першокласників: психологічні та лінгвістичні основи РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ЗВУКОВОГО ТА ЗВУКО-БУКВЕНОГО РОЗБОРУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 2.1. Важливість розвитку фонематичного слуху як основи формування навички читання 2.2. Послідовність проведення звукового та звуко-буквеного аналізу у процесі навчання грамоти ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 46 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|