Виразне читання як засіб формування читацької компетенції молодших школярів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ВИРАЗНОГО ЧИТАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 1.1. Поняття виразного читання в педагогічній літературі 1.2. Роль виразного читання у формуванні читацької компетенції молодших школярів РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ВИРАЗНОГО ЧИТАННЯ У ПРАКТИЦІ СУЧАСНОЇ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 2.1. Особливості формування читацької компетенції молодших школярів засобами виразного читання під час першого циклу початкової освіти (1-2 класи) 2.2. Прийоми розвитку виразного читання на уроках літературного читання (3-4 класи) ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 53 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |