Формування звукового аналізу та синтезу в старших дошкільників із ФФНМ |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЗВУКОВОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ФФНМ 1.1. Наукові підходи до проблеми розвитку звукової сторони мовлення в онтогенезі 1.2. Характеристика фонетико-фонематичного недорозвитку мовлення дітей дошкільного віку РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ЗВУКОВОГО АНАЛІЗУ ТА СИНТЕЗУ В СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ФФНМ 2.1. Дидактичні вимоги щодо організації та проведення занять з корекції звукової сторони мовлення та фонематичного недорозвинення 2.2. Логопедична робота з розвитку фонематичного сприймання і навичок звукового аналізу та синтезу в старших дошкільників із ФФНМ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 48 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|