top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Умови ефективності роботи з розвитку слухового сприймання мовлення і їх використання у навчально-виховному процесі

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ СЛУХОВОГО СПРИЙМАННЯ МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ

1.1. Наукові підходи до проблеми розвитку слухового сприймання мовлення у дітей з порушеною слуховою функцією

1.2. Розвиток слухового сприймання в контексті соціальної реабілітації дітей зі зниженим слухом

Висновок до розділу 1

РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ СЛУХОВОГО СПРИЙМАННЯ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ

2.1. Система роботи з розвитку слухового сприймання мовлення дітей зі зниженим слухом

2.2. Методичні рекомендації з проблеми формування й удосконалення умінь і навичок слухового сприймання молодших школярів з порушенням слуху

Висновок до розділу 2

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 38

Курсові роботи з Дефектології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025