Психолого-педагогічний супровід дітей із синдромом Дауна |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УМОВАХ ЗДО 1.1. Наукові підходи до проблеми психолого-педагогічного супроводу особистості 1.2. Основні принципи побудови ефективної системи психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДИТИНИ ІЗ СИНДРОМОМ ДАУНА В ІНКЛЮЗИВНОМУ ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ 2.1. Загальна характеристика розвитку дітей із синдромом Дауна 2.2. Особливості організації психолого-педагогічного супроводу дітей із синдромом Дауна ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 39 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|