Психолого-педагогічний супровід дітей з розладами аутистичного спектру |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ 1.1. Класифікація розладів аутистичного спектру 1.2. Базові принципи психолого-педагогічної допомоги дітям з аутичними розладами РОЗДІЛ 2. СИСТЕМА РАННЬОГО ВТРУЧАННЯ ТА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ 2.1. Психолого-педагогічні умови задоволення освітніх потреб дітей з аутизмом та шляхи реалізації 2.2. Корекційно-відновлювальна допомога дітям з аутичними проявами в поведінці ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 50 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|