Порушення вимови свистячих і шиплячих звуків у дошкільнят та їх виправлення |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ФОНЕТИЧНОГО КОМПОНЕНТУ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Наукові підходи до проблеми закономірностей розвитку звукової сторони мовлення в онтогенезі 1.2. ФФНМ та його вплив на мовленнєвий розвиток дитини Висновок до розділу 1 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ВИПРАВЛЕННЯ ПОРУШЕННЯ ВИМОВИ СВИСТЯЧИХ І ШИПЛЯЧИХ ЗВУКІВ У ДОШКІЛЬНЯТ 2.1. Особливості організації та проведення логопедичних занять з дошкільниками з ФФНМ 2.2. Технології корекції фонетико-фонематичної компетентності у дошкільників Висновок до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 41 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|