Особливості формування фонетико-фонематичної сторони мовлення у дітей із ЗПР |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗПР 1.1. Проблема вивчення мовленнєвої патології у різноманітних наукових підходах 1.2. Характеристика фонетико-фонематичного недорозвитку мовлення у дітей із ЗПР РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ІЗ ЗПР 2.1. Корекційно-розвивальна робота з дітьми із ЗПР з фонетико-фонематичних недорозвиненням мовлення 2.2. Методичні рекомендації щодо формування фонологічного компоненту мовленнєвої діяльності у дітей із ЗПР ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 54 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|