top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Особливості формування фонетико-фонематичної сторони мовлення у дітей із ЗПР

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗПР

1.1. Проблема вивчення мовленнєвої патології у різноманітних наукових підходах

1.2. Характеристика фонетико-фонематичного недорозвитку мовлення у дітей із ЗПР

РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ІЗ ЗПР

2.1. Корекційно-розвивальна робота з дітьми із ЗПР з фонетико-фонематичних недорозвиненням мовлення

2.2. Методичні рекомендації щодо формування фонологічного компоненту мовленнєвої діяльності у дітей із ЗПР

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 54

Курсові роботи з Дефектології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025