Особливості формування узагальнюючих понять у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МОВЛЕННЄВОГО НЕДОРОЗВИНЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Наукові підходи до проблеми загального недорозвинення мовлення у дошкільників 1.2. Психологічна характеристика дітей із ЗНМ РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ УЗАГАЛЬНЮЮЧИХ ПОНЯТЬ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗНМ ІІІ РІВНЯ 2.1. Педагогічні умови формування практичних навичок словотворення і словозміни у дошкільників із ЗНМ 2.2. Методика організації логопедичної роботи з формування різних рівнів лексичних узагальнень у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 41 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |