Особливості соціально-психологічної адаптації дітей із тяжкими порушеннями мовлення до навчання в школі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ ДОШКІЛЬНИКІВ З ТЯЖКИМИ ВАДАМИ МОВЛЕННЯ 1.1. Мовленнєва готовність як складова загальної готовності дитини до навчання у школі 1.2. Проблема мовленнєвої готовності як необхідної умови успішної адаптації дітей із ТПМ до навчання в школі РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ТПМ 2.1. Стан сформованості мовленнєвої готовності до навчання дітей старшого дошкільного віку із ТПМ 2.2. Корекційно-розвивальна програма з розвитку мовлення дошкільників 2.3. Результати формувального експерименту: порівняльний аналіз ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 50 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|