Особливості корекційної роботи над фонетико-фонематичною стороною мовлення у дошкільників зі стертою формою дизартрії |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ЗІ СТЕРТОЮ ФОРМОЮ ДИЗАРТРІЇ 1.1. Проблема вивчення мовленнєвої патології у різноманітних наукових підходах 1.2. Характеристика фонетико-фонематичного недорозвитку мовлення у дітей зі стертою дизартрією РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ НАД ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНОЮ СТОРОНОЮ МОВЛЕННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ЗІ СТЕРТОЮ ФОРМОЮ ДИЗАРТРІЇ 2.1. Психолого-педагогічні умови формування фонологічного компоненту мовленнєвої діяльності у дітей зі стертою формою дизартрії 2.2. Особливості корекційно-розвивальної роботи з дітьми зі стертою дизартрією над фонетико-фонематичною стороною мовлення ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 53 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|