top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Особливості корекційної роботи над фонетико-фонематичною стороною мовлення у дошкільників зі стертою формою дизартрії

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ЗІ СТЕРТОЮ ФОРМОЮ ДИЗАРТРІЇ

1.1. Проблема вивчення мовленнєвої патології у різноманітних наукових підходах

1.2. Характеристика фонетико-фонематичного недорозвитку мовлення у дітей зі стертою дизартрією

РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ НАД ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНОЮ СТОРОНОЮ МОВЛЕННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ЗІ СТЕРТОЮ ФОРМОЮ ДИЗАРТРІЇ

2.1. Психолого-педагогічні умови формування фонологічного компоненту мовленнєвої діяльності у дітей зі стертою формою дизартрії

2.2. Особливості корекційно-розвивальної роботи з дітьми зі стертою дизартрією над фонетико-фонематичною стороною мовлення

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 53

Курсові роботи з Дефектології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025