Особливості корекційної роботи над фонетико-фонематичною стороною мовлення у дошкільників зі стертою формою дизартрії |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ЗІ СТЕРТОЮ ФОРМОЮ ДИЗАРТРІЇ 1.1. Проблема вивчення мовленнєвої патології у різноманітних наукових підходах 1.2. Характеристика фонетико-фонематичного недорозвитку мовлення у дітей зі стертою дизартрією РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ НАД ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНОЮ СТОРОНОЮ МОВЛЕННЯ У ДОШКІЛЬНИКІВ ЗІ СТЕРТОЮ ФОРМОЮ ДИЗАРТРІЇ 2.1. Психолого-педагогічні умови формування фонологічного компоненту мовленнєвої діяльності у дітей зі стертою формою дизартрії 2.2. Особливості корекційно-розвивальної роботи з дітьми зі стертою дизартрією над фонетико-фонематичною стороною мовлення ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 53 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |