top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Морально-етичне виховання учнів початкових класів з особливими потребами

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ЯК ОБ’ЄКТ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

1.1. Організація навчання дітей з особливими освітніми потребами в Україні

1.2. Особливості навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами

РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ

2.1. Система роботи з формування морально-етичних норм поведінки в розумово відсталих учнів в процесі соціально - побутового орієнтування

2.2. Методичні рекомендації з морально-етичного виховання учнів з вадами розвитку

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 52

Курсові роботи з Дефектології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025