Морально-етичне виховання учнів початкових класів з особливими потребами |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ЯК ОБ’ЄКТ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 1.1. Організація навчання дітей з особливими освітніми потребами в Україні 1.2. Особливості навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ 2.1. Система роботи з формування морально-етичних норм поведінки в розумово відсталих учнів в процесі соціально - побутового орієнтування 2.2. Методичні рекомендації з морально-етичного виховання учнів з вадами розвитку ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 52 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|