top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Методика розвитку зв'язного мовлення дітей із порушеннями мовлення засобами дидактичних ігор

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ З ВАДАМИ МОВИ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР

1.1. Наукові підходи до проблеми мовленнєвої патології

1.2. Психологічні особливості комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку із ЗНМ

1.3. Педагогічні умови розвитку зв'язного мовлення дітей із вадами мови засобами дидактичних ігор

РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З РОЗВИТКУ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗНМ ЗАСОБАМИ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР

2.1. Діагностика наявного стану сформованості зв'язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ

2.2. Корекційно-розвивальна програма з розвитку зв'язного мовлення дошкільників засобами дидактичних ігор

2.3. Результати формувального експерименту: порівняльний аналіз

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 53

Курсові роботи з Дефектології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025