Історія розвитку психологічної допомоги дітям з інтелектуальним недорозвиненням |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. СУТНІСТЬ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ 1.1. Основні історичні етапи психологічної допомоги дітям з порушенням розвитку 1.2. Принципи психологічної корекції аномального розвитку Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ ІІ. ЗНАЧЕННЯ СПАДЩИНИ Л.С.ВИГОТСЬКОГО ДЛЯ СУЧАСНИХ ПОТРЕБ СПЕЦІАЛЬНОЇ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ ДОПОМОГТИ ДІТЯМ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ 2.1. Л.С.Виготський про розвиток розумово відсталих дітей 2.2. Внесок Л.С.Виготського у процес корекції і розвитку дітей з інтелектуальною недостатністю Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ ІІІ.АНАЛІЗ ВИВЧЕННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО СТАТУСУ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ У СУСПІЛЬСТВІ Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 45 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|