top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Історія розвитку психологічної допомоги дітям з інтелектуальним недорозвиненням

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ І. СУТНІСТЬ ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ

1.1. Основні історичні етапи психологічної допомоги дітям з порушенням розвитку

1.2. Принципи психологічної корекції аномального розвитку

Висновки до розділу 1

РОЗДІЛ ІІ. ЗНАЧЕННЯ СПАДЩИНИ Л.С.ВИГОТСЬКОГО ДЛЯ СУЧАСНИХ ПОТРЕБ СПЕЦІАЛЬНОЇ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ ДОПОМОГТИ ДІТЯМ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ

2.1. Л.С.Виготський про розвиток розумово відсталих дітей

2.2. Внесок Л.С.Виготського у процес корекції і розвитку дітей з інтелектуальною недостатністю

Висновки до розділу 2

РОЗДІЛ ІІІ.АНАЛІЗ ВИВЧЕННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО СТАТУСУ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ДІТЕЙ У СУСПІЛЬСТВІ

Висновки до розділу 3

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 45

Курсові роботи з Дефектології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025