Дидактичні ігри як засіб формування мотивації до навчання учнів з особливими освітніми потребами |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ЯК ОБ’ЄКТ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 1.1. Організація навчання дітей з особливими освітніми потребами в Україні 1.2. Особливості навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ 2.1. Система роботи з формування мотивації до навчання у учнів з особливими освітніми потребами засобами дидактичних ігор 2.2. Методичні рекомендації з проблеми використання дидактичних ігор у процесі навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 35 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|