top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Дидактичні ігри як засіб формування мотивації до навчання учнів з особливими освітніми потребами

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ЯК ОБ’ЄКТ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

1.1. Організація навчання дітей з особливими освітніми потребами в Україні

1.2. Особливості навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами

РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

2.1. Система роботи з формування мотивації до навчання у учнів з особливими освітніми потребами засобами дидактичних ігор

2.2. Методичні рекомендації з проблеми використання дидактичних ігор у процесі навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ

Загальна кількість сторінок - 35

Курсові роботи з Дефектології

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025