Використання рольових ігор у навчанні молодших школярів з вадами слуху |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ЯК ОБ’ЄКТ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ 1.1. Організація навчання дітей з особливими освітніми потребами в Україні 1.2. Особливості навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ РОЛЬОВИХ ІГОР У НАВЧАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ВАДАМИ СЛУХУ 2.1. Система роботи з використання рольових ігор в навчанні дітей із порушеннями слуху 2.2. Методичні рекомендації з проблеми використання рольових ігор у процесі навчання дітей з вадами слуху ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 43 Курсові роботи з Дефектології |
< Попередня | Наступна > |
---|