top_left_1

Studentam.net.ua

Курсові та дипломні роботи
top_right_1
top_left_2
Головна arrow Відгуки
top_right_2
top_left_3
top_right_3
Використання інформаційних технологій у рекламній діяльності

Зміст

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

1.1. Суть рекламної діяльності, її основні завдання та способи здійснення

1.2. Класифікація видів рекламної діяльності

РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РЕКЛАМНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

2.1. Маркетингові комунікації у формуванні рекламно-інформаційного простору торговельної мережі

2.2. Інформаційні технології маркетингових комунікацій на підприємстві

2.3. Інтернет-реклама як складова електронного бізнесу

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Загальна кількість сторінок - 43

Курсові роботи з Економічних наук

 
< Попередня   Наступна >
bottom_left
bottom_right
Studentam.net.ua © 2008-2025