Прикладна спрямованість навчання математики як засіб формування учнів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРИКЛАДНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ КУРСУ МАТЕМАТИКИ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ РОЗВИТКУ УЧНІВ 1.1. Проблема прикладної спрямованості змісту шкільної математичної освіти у різноманітних наукових підходах 1.2. Прикладна спрямованість змісту навчання як ефективний засіб формування математичної та ключових компетентностей учнів РОЗДІЛ 2. ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИКЛАДНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ 2.1. Методика реалізації прикладної спрямованості вивчення елементів математичної статистики в контексті міжпредметних зв’язків з шкільним курсом фізики 2.2. Методичні рекомендації з проблеми використання задач прикладного змісту в курсі математики ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 55 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |