Нестандартні уроки математики в початкових класах як засіб підвищення якості знань молодших школярів |
Зміст Вступ РОЗДІЛ 1. Психолого-педагогічні основи використання нестандартних уроків в освітньому процесі початкової школи 1.1. Урок - основна форма організації навчання в початкових класах 1.2. Нестандартний урок як засіб підвищення якості знань молодших школярів 1.3. Класифікація нестандартних уроків: бінарні уроки, віршовані уроки, урок-казка, урок-звіт, урок-подорож, урок-гра, урок-змагання Розділ 2. Методика проведення нестандартних уроків математики в початковій школі 2.1. Рекомендації до нестандартних уроків. Досвід проведення нестандартних уроків математики вчителями Володимир-Волинської школи 2.2. Використання нестандартних уроків математики як необхідна умова підвищення якості знань молодших школярів 2.3. Розробки нестандартних уроків Висновки Список використаної літератури Загальна кількість сторінок - 47 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |