Використання інтегрованих днів та уроків з включенням математики в 1-2 класах Нової української школи |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕГРОВАНИХ ДНІВ ТА УРОКІВ З ВКЛЮЧЕННЯМ МАТЕМАТИКИ В 1-2 КЛАСАХ НУШ 1.1. Проблема інтеграції як педагогічного явища у різноманітних наукових підходах 1.2. Педагогічна цінність інтегрованих уроків в початковій школі 1.3. Методика впровадження інтегрованих днів та уроків з включенням математики в 1-2 класах РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ІНТЕГРАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ВКЛЮЧЕННЯМ МАТЕМАТИКИ В 1-2 КЛАСАХ НУШ 2.1. Діагностика стану сформованості інтелектуального розвитку молодшого школяра 2.2. Розвивальна програма розвитку інтелектуальних здібностей учнів засобами інтеграції 2.3. Результати дослідно-експериментальної роботи: порівняльний аналіз ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 51 Курсові роботи з Методики викладання математики |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |