Методика роботи з медіапродуктами на уроках української мови в 2 класі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МЕДІАГРАМОТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 1.1. Проблема формування медіаграмотності школярів у науково-методичній літературі 1.2. Дидактичні можливості уроків української мови у формуванні медіаграмотності учнів РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ВИКОРИСТАННЯ МЕДІАПРОДУКТІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В 2 КЛАСІ 2.1. Аналіз наявного рівня розвитку пізнавального інтересу до вивчення української мови у молодших школярів 2.2. Методика роботи з медіапродуктами на уроках української мови в 2 класі як засіб підвищення пізнавальної активності учнів 2.3. Діагностика результативності запропонованої методики ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 46 Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|