Формування здоров'язбережувальної компетентності в освітньому процесі з англійської мови на початковому етапі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА 1.1. Сутність поняття “здоров’язберігаюча компетентність” у різноманітних наукових підходах 1.2. Психологічні передумови формування в учнів цінностей здорового способу життя РОЗДІЛ 2. ЕФЕКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ 2.1. Методика формування здоров’язбережувальної компетентності учнів на уроках англійської мови 2.2. Методичні рекомендації з проблеми впровадження здоров'язбережувальних технологій в освітній процес ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 37 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |