Особистісно-орієнтоване навчання молодших школярів англомовної комунікації |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ 1.1. Проблема особистісно-орієнтованого навчання у різноманітних наукових підходах 1.2. Сутність та основні характеристики особистісно-орієнтованого підходу у вивченні іноземних мов РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ АНГЛОМОВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ 2.1. Система роботи з навчання молодших школярів англомовної комунікації засобами особистісно-орієнтованого навчання 2.2. Методичні рекомендації з проблеми використання особистісно-орієнтованих педагогічних технологій у навчанні іноземної мови ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 39 Курсові роботи з Методики викладання англійської мови |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |