Формування самооцінки у дітей дошкільного віку |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ САМООЦІНКИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Проблема розвитку самооцінки дошкільника у різноманітних наукових підходах 1.2. Вікові особливості розвитку самосвідомості і самооцінки дошкільника РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ НАЯВНОГО РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ “Я-КОНЦЕПЦІЇ” ДОШКІЛЬНИКА 2.1. Опис методик дослідження 2.2. Аналіз результатів проведеного дослідження РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА УМОВ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ “Я-КОНЦЕПЦІЇ” СТАРШОГО ДОШКІЛЬНИКА В ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ 3.1. Моделювання процесу формування позитивної "Я-концепції" старшого дошкільника 3.2. Результати формуючого експерименту: порівняльний аналіз ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 57 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|