Психолого-педагогічні умови розвитку мислення у молодших школярів |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Наукові підходи до типології мислення, його видів 1.2. Вікові особливості розвитку мислення учнів молодшого шкільного віку РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 2.1. Методи, методики та процедура дослідження 2.2. Результати дослідження та їх аналіз 2.2.1. Наявний рівень розвитку невербальних творчих здібностей школярів 2.2.2. Дослідження рівня розвитку творчого математичного мислення учнів 2.3. Психолого-педагогічні умови розвитку мислення молодших школярів ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 48 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|