Психологічна готовність до школи дітей з особливими освітніми потребами |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ДО ШКОЛИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ 1.1. Наукові підходи до проблеми психологічної готовності дітей до навчання у школі 1.2. Особливості підготовки до школи дітей з особливими освітніми потребами РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ТПМ 2.1. Стан сформованості мовленнєвої готовності до навчання дітей старшого дошкільного віку із ТПМ 2.2. Корекційно-розвивальна програма з розвитку мовлення дошкільників 2.3. Результати формувального експерименту: порівняльний аналіз ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 50 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|