Оптимальні умови розвитку молодшого школяра (2) |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА 1.1. Наукові підходи до визначення сутності поняття "особистість" 1.2. Самооцінка як фактор становлення особистості молодшого школяра Розділ II. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ НАЯВНОГО РІВНЯ РОЗВИТКУ САМООЦІНКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 2.1. Методи, методика та процедура дослідження 2.2. Практичні рекомендації щодо формування адекватної самооцінки учнів молодшого шкільного віку ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Додаток А. Казка-оповідання Додаток Б. Стимульний матеріал до методики дослідження самооцінки Загальна кількість сторінок - 34 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|