Оптимальні умови розвитку молодшого школяра |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА 1.1. Наукові підходи до визначення сутності поняття "особистість" 1.2. Вікові особливості розвитку самооцінки молодшого школяра Розділ II. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗВ’ЯЗКУ САМООЦІНКИ ТА УСПІШНОСТІ В НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ 2.1. Методи, методика та процедура дослідження 2.2. Аналіз та інтерпретація результатів дослідження 2.2.1. Порівняльний аналіз самооцінки встигаючих дітей 2.2.2. Порівняльний аналіз самооцінки невстигаючих дітей ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Додаток А. Казка-оповідання Додаток Б. Стимульний матеріал до методики дослідження самооцінки Додаток В. Репертуарні решітки для виявлення системи оцінних конструктів Загальна кількість сторінок - 48 Курсові роботи з Психології |
< Попередня | Наступна > |
---|