Формування художньо-творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку засобами дизайнерської діяльності |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В РЕАЛІЯХ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИХ ВИМИРІВ 1.1. Наукові підходи до проблеми розвитку художньо-творчих здібностей дітей дошкільного віку 1.2. Значення організації системної роботи з розвитку художньо-творчих здібностей дітей 6-го року життя РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ДИЗАЙНЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 2.1. Конструювання як складова дитячого дизайну 2.2. Організація дизайнерської діяльності дошкільників засобами нетрадиційних технік малювання ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 53 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |