Формування учнівського колективу та розвиток інтелектуальних здібностей учнів під час залучення до різноманітної діяльності за інтересами |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ УЧНІВСЬКОГО КОЛЕКТИВУ ТА РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 1.1. Учнівський колектив як важлива складова учнівського середовища 1.2. Проблема інтелектуальних здібностей у структурі обдарованості особистості у різноманітних наукових підходах РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ УЧНІВСЬКОГО КОЛЕКТИВУ ТА РОЗВИТОК ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ПІД ЧАС ЗАЛУЧЕННЯ ДО РІЗНОМАНІТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА ІНТЕРЕСАМИ 2.1. Система роботи з формування учнівського колективу та розвитку інтелектуальних здібностей учнів в умовах ГПД 2.2. Методичні рекомендації в контексті проблеми дослідження ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 58 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |