Спостереження як основний метод у процесі ознайомлення дітей 5-го року життя з природою |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗНАНЬ ПРО ПРИРОДУ 1.1. Проблема ознайомлення дітей дошкільного віку з природою у різноманітних наукових підходах 1.2. Методи ознайомлення дошкільників з природою 1.3. Умови ефективного розвитку в дошкільників здатності до спостереження та екологічного мислення під час піших переходів РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ПРИРОДУ У ДІТЕЙ 5-ГО РОКУ ЖИТТЯ ПІД ЧАС СПОСТЕРЕЖЕНЬ У ПРИРОДІ 2.1. Дослідження наявного ціннісного ставлення дошкільників до природи 2.2. Технологія формування уявлень про природу у дошкільників засобами спостережень у природі 2.3. Експериментальна перевірка запропонованої технології ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 47 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |