Розвиток діалогічного мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами театралізованих ігор |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛІЗОВАНИХ ІГОР 1.1. Аналіз психолого-педагогічних джерел з проблеми розвитку діалогічного мовлення дітей старшого дошкільного віку 1.2. Театралізована гра як засіб розвитку діалогічного мовлення дітей старшого дошкільного віку Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ТЕАТРАЛІЗОВАНИХ ІГОР НА РОЗВИТОК ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 2.1. Аналіз стану використання театралізованих ігор як засобу розвитку діалогічного мовлення дітей старшого дошкільного віку 2.2. Методичні рекомендації щодо використання театралізованих ігор як засобу розвитку діалогічного мовлення дітей старшого дошкільного віку Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 44 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |