Проблемне навчання в початковій школі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 1.1. Проблемний підхід у навчанні в науковій теорії та шкільній практиці 1.2. Створення проблемної ситуації на уроках як ефективна умова розвитку пізнавальної активності учнів 1.3. Педагогічні умови використання проблемних ситуацій на уроках на прикладі інтегрованого курсу "Я досліджую світ" Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ВИКОРИСТАННЯ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ НА УРОКАХ 2.1. Діагностика стану сформованості пізнавальної активності молодшого школяра 2.2. Розвивальна програма з підвищення рівня пізнавальної активності молодших школярів засобами застосування методів проблемного навчання 2.3. Результати формувального експерименту: порівняльний аналіз Висновки до розділу 2 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 60 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |