Ознайомлення з предметним довкіллям як складова особистісного розвитку дошкільника |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ДОВКІЛЛЯМ 1.1. Наукові підходи до проблеми ознайомлення дітей з довкіллям у ЗДО 1.2. Становлення особистості дошкільника у предметно-розвивальному середовищі дошкільного закладу РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ПРЕДМЕТНИМ ДОВКІЛЛЯМ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ 2.1. Організація спостережень дітей у предметному довкіллі 2.2. Екскурсії-огляди, розглядання предметів і бесіда про них, екскурсії за межі дошкільного закладу 2.3. Ознайомлення з довкіллям засобами дидактичної гри 2.4. Вивчення особливостей процесу організації ознайомлення дітей дошкільного віку з об'єктами довкілля ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 62 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |