Комунікативні можливості вихователя як компонент педагогічних здібностей |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СПІЛКУВАННЯ ВИХОВАТЕЛІВ В ПРОЦЕСІ ВЗАЄМОДІЇ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 1.1. Наукові підходи до проблеми педагогічного спілкування 1.2. Психологічні аспекти впливу педагогічного спілкування на формування особистості дошкільників РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА КОМУНІКАТИВНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ВИХОВАТЕЛЯ ЯК КОМПОНЕНТ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ 2.1. Вимоги до мовлення вихователя та принципи організації спілкування педагога з дітьми 2.2. Стилі педагогічного спілкування вихователя з дітьми 2.3. Ефективні методи та прийоми організації професійно-мовленнєвого спілкування вихователя з дошкільниками 2.4. Експериментальне дослідження психологічних особливостей стилю професійного спілкування вихователів 2.4.1. Методи та методики дослідження 2.4.2. Результати дослідження та їх аналіз ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 47 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |