Застосування принципу наочності у формуванні елементарних математичних уявлень дошкільників |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПОЧАТКОВИХ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ У ДІТЕЙ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ 1.1. Проблема навчання елементам математики дошкільників у різноманітних наукових підходах 1.2. Програмні завдання з формування початкових математичних знань у дошкільників РОЗДІЛ 2. ДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПУ НАОЧНОСТІ У ФОРМУВАННІ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ ДОШКІЛЬНИКІВ 2.1. Використання прийомів ейдетики в процесі ознайомлення дітей дошкільного віку з цифрами і числами 2.2. Особливості використання матеріалізованих засобів наочності в роботі з дітьми дошкільного віку 2.3. Діагностика впливу застосування принципу наочності у навчанні математики на розвиток пізнавальних інтересів дошкільників ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 53 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |