Дидактичні особливості інтегрованих уроків у початковій школі |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ 1.1. Проблема інтеграції як педагогічне явище у різноманітних наукових підходах 1.2. Педагогічна цінність інтегрованих уроків в початковій школі РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 2.1. Особливості інтеграції математичної і природничої освіти у змісті початкової освіти на сучасному етапі 2.2. Досвід реалізації інтегрованого підходу на уроках в початкових класах 2.3. Методичні рекомендації в контексті проблеми ефективного проведення інтегрованих уроків ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 53 Курсові роботи з Педагогіки |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі курсові роботи є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість курсових робіт, що викладені на сайті - 500 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |