Формування навички свідомого читання у молодших школярів як основи гуманітарної освіти |
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА 1.1. Наукові підходи до проблеми сутності читацької діяльності в початковій школі 1.2. Психолого-педагогічні засади формування читацьких умінь учнів молодшого шкільного віку РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ НАВИЧКИ СВІДОМОГО ЧИТАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК ОСНОВИ ГУМАНІТАРНОЇ ОСВІТИ 2.1. Система роботи з формування навички свідомого читання у учнів молодшого шкільного віку 2.2. Методичні рекомендації щодо розвитку в учнів навичок свідомого розуміння тексту ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 22 Реферати з Методики викладання української мови та читання |
< Попередня | Наступна > |
---|
Всі реферати є в наявності і можуть бути надіслані Вам в будь-який час! |
---|
ПІСЛЯ ПРИДБАННЯ, РОБОТИ БУДУТЬ ВІДРАЗУ ПРИХОВАНІ НА САЙТІ НА 1 РІК ЩОБ НЕ ВИНИКЛИ СУМНІВИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТА ОТРИМАННЯ РОБОТИ - МОЖЛИВА ОПЛАТА ЧАСТИНАМИ Вартість рефератів, що викладені на сайті - 200 гривень. Зв'язатись з автором можна за телефоном (096)9848478 (Київстар) |