Методика проведення уроків читання в букварний період |
Зміст ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
1.1. Проблема методики навчання грамоти в початкових класах у різноманітних наукових підходах
1.2. Навчання грамоти першокласників: психологічні та лінгвістичні основи
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ЧИТАННЯ В БУКВАРНИЙ ПЕРІОД НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
2.1. Формування культури мовлення учнів засобами художньо-мовленнєвої діяльності на уроках класного читання
2.2. Методика впровадження народознавчого матеріалу на уроках читання в контексті соціокультурного розвитку особистості
2.3. Використання творчих завдань на уроках читання в першому класі як ефективна умова розвитку читацьких інтересів учнів
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ Загальна кількість сторінок - 47
Курсові роботи з Методики викладання української мови та читання
|